Best of 2018 - Most Overrated Style Icon2018.12.31. 17:49, Fanni
Nem gondoltam volna soha sem, hogy ennyire meg fogom unni is kiszámíthatónak tartom majd Blake Lively stílusát, de az idei év ezt hozta el számára. Bár nagyon jól kezdte a 2018-as évet divat szempontjából, de ahogy elkezdte népszerűsíteni a legutóbbi filmjét, az 'A Simple Favour'-t úgy veszítettem el a belé fektetett hitemet. Nem lett volna semmi bajom vele, mert fogjuk rá, hogy változatosan öltözködött, ami a színeket és a mintázatokat illeti, de hihetetlennek tartom, hogy az összes esemény alatt sikerült különböző nadrágkosztümöket találnia és nem fogyott még el így sem az összes. Ezért pedig azt kell mondanom, hogy 2018-ban Blake lett a "legtúlértékeltebb híresség" a divat és a megjelenései szempontjából.
Ezt a díjat a korábbi években Beyoncé-nak, illetve Sara Jessica Parker-nek ítéltem oda eddig, de ezt a listát most kibővíthetjük a 30 éves színésznővel is. Aki ismer, az tudhatja, hogy tényleg nagyon szeretem a megjelenéseit, imádom a drámai választásait és idén is több mesés szettet láthattunk tőle, viszont a nadrágkosztümökkel sikerült kivernie nálam a biztosítékot és jelenleg örülök is annak, hogy nem láthattuk már egy jó két hónapja nagyobb eseményen, mert még mindig nem tettem túl magam a történteken. Ezek után elgondolkoztam, hogy talán mégis szüksége lenne stylistra (híres arról Blake, hogy évek óta nincs stylistja, saját maga intézi a ruhákat, amiket a vörös szőnyegen láthatunk rajta).
Ahogy már emlegettem voltak jó pillanatai is, a Met Gálán ő viselte (Rihanna után) a legdrámaibb és legemlékezetesebb szettet, ami egy lélegzetelállító bordó-arany Atelier Versace estélyi volt, akkor ezek mellett a 'Deadpool' premierjén Brandon Maxwell darabban láthattuk, de viselt Cushine et Ochs midiruhát, valamint Jenny Packham, Chanel, Versace, Michael Kors, Zimmermann, Sonia Rykiel, Christian Dior és Monse kreációkat is, melyek tökéletesek voltak. Nem is értem, hogy ezek után miért kellett hanyagolnia a koktélruhákat és az estélyiket. Bár azt el kell ismernem, hogy ez az élesebb, kicsit férfiasabb stílusú, de mégis nőies vonal nagyszerűen passzolt a film témájához és a benne alakított karakteréhez, viszont szerintem túlzásba esett. Egy, kett, esetleg még három nadrágkosztümös szett még belefért volna, de ennyi, amennyit felvonultatott 1 hónap alatt az értelmezhetetlen számomra. De jó a rosszban, hogy legalább nem klasszikus tervezésekben, hanem tényleg izgalmas, változatos, mintázatokban és színekben gazdag ruhákban láthattuk, amivel egy kicsit sikerült kárpótolnia.
Remélem, hogy a 2019-es visszatérése hangos és fergeteges lesz, kíváncsian várom, hogy a jövő évi Met Gálán mit fog viselni, valamint két filmje is a mozikba fog kerülni, így remélem, hogy addigra összeszedi magát, valamint mér reménykedek abban, hogy néhány díjátadón ő is ott lesz a pár nap múlva kezdődő díjátadószezon alatt, amit már nagyon várok. A már emlegetett márkák mellett olyan divatházak (nadrágos) tervezéseiben láthattuk, mint a rag & bone, Chanel, Dolce & Gabbana, Brunello Cucinelli, Bottega Veneta, Wolk Morais, Givenchy Couture (második montázs, első kép), Ralph & Russo, Vivienne Westwood, Zimmermann (első montázs, utolsó kép) és Versace. Bár nekem nagy csalódást okozott idén, de kíváncsian várom a Ti véleményeteket is, nektek tetszett ez a sok nadrágkosztüm, vagy tényleg hanyagolnia kellett volna?
|