Marion Cotillard x Chanel Couture2021.07.10. 12:38, Fanni
Marion Cotillard július 6-án, vagyis kedd délután hivatalos az 'Annette' című film photocall-jára, amit a 2021-es Cannes-i Filmfesztivál első napján rendeztek meg. Tavaly sajnos a pandémia miatt elmaradt az esemény és idén is két hónappal később rendezik meg, azonban örülök, hogy kezd minden visszaállni a rendes kerékvágásba és ennek örömére én is visszatértem a kis pihenőmről.
A 45 éves francia színésznő szerintem mindenkit meglepett a választásával, egy eléggé laza, sportos összeállítást választott erre az alkalomra, és bevallom, hogy nem ilyen szettet vártam tőle. Marion egy fekete-fehér, kétrészes Chanel összeállítást viselt a 2021-es Resort kollekcióból, ami egy feliratos fekete ingből, valamint egy biciklisnadrágból állt össze. Bár tudom, hogy az elmúlt években (főleg a Kardashian/Jenner klánnak köszönhetően) egyre népszerűbb lett a streetwear stílus is a vörös szőnyegen, ahogy a biciklisnadrágok is, azonban úgy érzem, hogy ennek a ruhadarabnak a Cannes-i Filmfesztivál vörös szőnyegén semmi keresnivalója nem volt. Igaz, hogy a színésznő az elmúlt években 180°-os fordulatot vett a megjelenéseivel kapcsolatban, egyre meglepőbb ruhadarabokban láthatjuk, viszont nekem nagyon hiányzik a régi kifinomult, de mégis nőies stílusa, ami tökéletesen passzolt hozzá.
Magával az inggel nem volt problémám, azonban én személy szerint másképpen stylingoltam volna. Deréktól felfelé rendben volt az outfit, viszont a nadrágot én egy miniszoknyára cseréltem volna. Összességében egy eléggé vagány, de mégis laza összeállítást láthattunk Mariontól és annak ellenére is eladhatóvá tudta tenni, hogy nem tetszett. A szabásról túl sok mindent nem lehet elmondani, hiszen a felső elég bő volt, így Marion alakja nem lett tökéletesen kiemelve, azonban a lábai nagy figyelmet kaptak. A fekete-fehér színvilág klasszikus és biztonságos választás volt, az izgalmat azonban a felsőrész mintázata adta. A megjelenését egy pár fekete-fehér Chanel bokacsizmával és Chanel Fine ékszerekkel tette teljessé.
Marion haja szabadon maradt, amit oldalt elválasztva viselt, viszont egy sikkes konty jobban passzolt volna a sportos outfithez. A visszafogott sminkjét azonban imádtam; a szemeit szürke és fekete szemhéjpúderrel, valamint szempillaspirállal emelték ki, az arcát pirosították és highligher-t is használtak, végül az ajkaira barackszínű rúzst vittek fel.
Marion néhány órával később, szintén július 6-án megjelent az 'Annette' világpremierjén is, aminek a Palais des Festivals adott otthont a 2021-es Cannes-i Filmfesztivál első napján.
A film főszereplője erre az alkalomra egy sokkal elegánsabb, sőt izgalmasabb ruhát választott, amiben csodásan festett. Marion egy ezüst, egyenes szabású Chanel Couture estélyit viselt a 2020-as őszi/téli kollekcióból, amit lágy csipkerészletekkel és flitterekkel díszítettek fel. Ez a tervezés már sokkal jobban passzolt a francia tehetséghez, és a korábbi megjelenéseit is sikeresen megidézte, de a maga módján mégis visszafogottan vagány volt, sokat fejlődött a photocall-os megjelenéséhez képest ez az outfit. Az estélyi sziluettje eléggé klasszikus stílusú volt, az egyenes szabás hihetetlenül előnyös volt számára, a vékony dereka remekül ki lett emelve benne, és meglepő módon most még a szoknya hossza is tetszett, nem zavart, hogy kivillant a bokája a ruha alól. Az aszimmetrikus vállmegoldással pedig egy kis friss, modern leheletet adtak a megjelenésének.
A ruha kidolgozása is csodálatos volt, nagyon tetszettek a flitterek és a romantikus csipkerészletek is, amelyektől egyszerre volt izgalmas és romantikus a végeredmény. A nagyon lágy, fodros peplum résznek köszönhetően még szebben ki lett hangsúlyozva Marion csípője és a dereka is, de a sejtelmes vállvillantással tették fel a pontot az i-re. A stylinggal láthatóan nem esett a stylistja túlzásba, eléggé visszafogott ékszereket párosítottak a ruha mellé, így azon maradhatott a figyelem, viszont a zárt magassarkút egy modernebb szandálra cseréltem volna, mert ez a darab eléggé nagymamás volt. Az ezüst színválasztás frissítő volt számomra, gyönyörűen csillogott az egész és a hideg árnyalat Marion világos bőrszínéhez és a sötét hajához is remekül passzolt. Kiegészítőként egy pár Chanel magassarkút és Chanel Fine ékszereket választott.
Marion haja leengedve maradt, amit oldalt elválasztva és lágyan beszárítva viselt, a hátára omolva. A sminkjén nem sokat változtattak; a szemeit füstös sminkkel és szempillaspirállal hangsúlyozták ki, az arcát bronzosították és pirosították, míg az ajkaira rózsaszín rúzst vittek fel.
Marion Cotillard x Koché & Adam Selman2018.05.15. 18:22, Fanni
Marion Cotillard még május 9-én, szerda este megjelent a Chopard 'Gentlemen's Evening' partiján, amit a 2018-as Cannes-i Filmfesztivál második napján rendeztek meg a Martinez Hotelben.
A 42 éves Oscar díjas színésznőt egy igazán vagány és szexi, izgalmas ruhában érkezett az eseményre, amivel a retró korszakot, a 80-as éveket idézte meg bennem. Marion egy piros alapszínű, teljesen alakkövető és ejtett vállrésszel kiegészített Koché catsuit-ot viselt a 2018-as elő-őszi kollekcióból, amit fekete és sötétkék leopárdmintázattal díszítettek fel. Mióta megszakadt (lejárt és nem hosszabbították meg) a szerződése a Christian Dior divatházzal azt vettem észre, hogy egyre többet és változatosan foglalkozik a divattal, illetve a megjelenéseivel, sőt azóta egy stylisttal is együtt dolgozik, akivel úgy látom, hogy remekül megértik egymást, mert ez az új, friss és vagány vonal, amit képvisel hihetetlenül jól passzol hozzá. Bár azt most elárulom, hogy ez a tervezés nem volt a kedvencem, mivel azokra a darabokra emlékeztet, amit a legtöbb esetben Bella Hadid-on, vagy Kendall Jenner-en láthatunk, de abban szerintem megegyezhetünk, hogy a színésznőn legalább ízlésesen nézett ki, annak ellenére is, hogy hatalmas baklövés volt a részéről. Mondjuk Marion-nak megvan az alakja egy ilyen, tényleg minden kiemelő overálhoz, de egyáltalán nem passzolt a fesztivál és a parti hangulatához, amit egyébként sajnálok, mert a színvilág kifejezetten tetszett és még az állatmintás díszítést is eladhatóvá tudta tenni számomra. A végeredmény sokkal elegánsabb lenne, ha legalább a nadrágrész kicsit bővebb szabású lett volna, viszont az alakkövető felsőrész nem zavart, az ejtett vállrész pedig kifejezetten tetszett, kicsit a 'Grease' musical jelmezeit idézte meg bennem a végeredmény, főleg a hajával kiegészítve. Marion alakja egyébként jól láthatóan tökéletesen ki lett emelve, nagy figyelem került a vékony derekára és a csípőjére is, de a lábait és a vállait is sikeresen meg tudta villantani. A színek, ahogy már emlegettem nagyon izgalmasak voltak és nagyon tetszett ez a váratlan vonal, amit itt láthattunk tőle, a piros alapszín remek összhangot alkotott a színésznő világos bőrszínével, míg a mintázattal az egészet még izgalmasabbá tudták tenni. A stylinggal nem voltam teljesen megelégedve, leginkább a fehér táska zavart, de ezenkívül minden más rendben volt. Kiegészítőként egy pár fekete Gianvito Rossi magassarkú szandált, fehér Stella McCartney táskát, illetve Chopard ékszereket választott. A haja leengedve maradt, amit elől feltupírozva és beszárítva viselt. A sminkje is elég színes lett; a szemeit pink és fekete szemhéjpúderrel, valamint szempillaspirállal emelték ki, az arcát kontúrozták és pirosították, míg az ajkaira barackszínű rúzs került.
Marion pár nappal később, pontosabban május 12-én, szombat délelőtt hivatalos volt az 'Angle Face' photocall-jára, amit az idei Cannes-i Filmfesztivál ötödik napján rendeztek meg a Francia Riviéra tengerpartiján.
A film francia színésznője egy igazán izgalmas, friss és játékos, retró stílusú összeállítást választott erre az alkalomra, amiben istenien nézett ki. Marion egy fehér-sötétkék, kockás mintázattal díszített, kétrészes Adam Selman tervezést viselt a 2018-as tavaszi/nyári kollekcióból, ami egy romperből, illetve egy hozzá passzoló, elől magasan felvágott és uszállyal kiegészített maxiszoknyából állt össze. Egyszerűen imádtam ezt az outfitjét, sőt bátran ki merem jelenteni, hogy az elmúlt évekből ez az egyik legnagyobb kedvencem tőle, hiszen a végeredmény nagyon üde és vidám lett, de közben a nőiesebb, illetve a szexibb elemek is helyet kaptak benne, melyeknek köszönhetően nagyszerűen passzolt a színésznő jelenlegi stílusához, illetve a délelőtti fotózáson is fantasztikusan megállta a helyét. Egy-két helyen olvastam olyan kommenteket erről, hogy ez nem volt méltó a fesztiválhoz, de könyörgöm, ez csak egy délelőtti fotózás volt a film népszerűsítése érdekében, ami után egy sajtótájékoztatót is tartottak, ahol ez az outfit remekül megállta a helyét és még a helyszínhez és az évszakhoz is tökéletesen passzolt, így én egyáltalán nem tudok ebbe belekötni. A szabás is nagyszerű volt, a zöld övnek köszönhetően Marion vékony dereka és a formás csípője is kifejezetten jól ki lett hangsúlyozva, de a legnagyob figyelem a hosszú és vékony lábaira került, melyeket remekül sikerült megvillantania, viszont az összhatást nem rontotta ezzel el, hiszen nem esett túlzásokba vele, nem erőlködött, hogy minden képen látszódjanak a "virgácsai". A színvilág és a mintázat bennem egyből az 50-es éveket idézték meg bennem, amit a francia sikkel kombináltak. A fehér és a sötétkék a legtökéletesebb és legklasszikusabb tengerparti kombináció, igaz most a csíkos mintázatot inkább hanyagolták (ennek örültem is), de az árnyalatok nem csak egymással, de Marion bőrszínével is remekül mutattak, a kockás mintázat pedig még izgalmasabbá varázsolta az összhatást. A styling is 10/10-es, ami a színes kiegészítőknek volt köszönhető, melyek segítségével még vidámabb és érdekesebb lett végeredmény. A megjelenését egy pár élénk piros Gianvito Rossi magassarkú szandállal, illetve Chopard ékszerekkel tette teljessé. A színésznő haja leengedve maradt, amit elől lelapítva és hátrafésülve viselt, egyenesre vasalva. A sminkje is klasszikus, retró stílusú lett; a szemeit fekete tusvonallal és szempillaspirállal emelték ki, az arcát pirosították, míg az ajkaira élénk piros rúzst vittek fel.
Marion Cotillard x Jean Paul Gaultier & Chanel2017.05.20. 21:48, Fanni
Marion Cotillard május 17-én, szerda kora este szintén ott volt a 2017-es Cannes-i Filmfesztivál megnyitó ünnepségén, ami alatt megrendezték az 'Ismael's Ghosts' premierjét is a Palais des Festivals-ban.
A film 41 éves Oscar díjas francia színésznője tőle szokatlanul egy nagyon izgalmas, vagány, de természetesen kellőképpen elegáns tervezésben lépett a fotósok elé, amiben remekül festett. Marion egy fekete, nagyon vékony fehér, hajszálvékony csíkokkal és fűzővel díszített, pánt nélküli és magasan felsliccelt, valamint egyenes szabású Jean Paul Gaultier Couture estélyit viselt, amit kifejezetten az ő számára terveztek. Az igazat megvallva teljesen sikerült a színésznőnek meglepnie és ezt szerencsére most végre jó értelemben mondhatom. Arra számítottam, hogy a filmjének a premierjén majd Christian Dior kreációban lesz látható, hiszen mégis csak ő a francia divatház egyik reklámarca, plusz már hónapok óta nem volt rajta tőlük egy darab sem, de úgy néz ki, hogy ez egy ideig még így is lesz, hiszen nem ők öltöztették fel. Félre ne értsetek, ennek én kifejezetten örültem, mert szerintem már egyáltalán nem passzolnak hozzá a Dior darabok, pár évvel ezelőtt még mindent imádtam rajta, de az elmúlt időszakban elég előnytelen és sokszor ronda ruhákat adtak rá, így ez a frissesség tetszett, ahogy az is, hogy a komfortzónájából is kilépett. Végre sikerült valami mást és kiemelkedőt mutatnia, a férfiasabb végeredmény miatt pedig csak még inkább tetszett az összhatás. A legjobban ebben az estélyiben a felsőrész fűzős kialakítása győzött meg, amitől dögösebb és vadabb lett a megjelenése. Azt nem lehet amúgy rá mondani, hogy túl emlékezetes, vagy maradandó lenne, az állam sem esett le tőle, de magához képest remekül nézett ki és tényleg egyedi volt. A színvilág klasszikus és biztonságos választás volt, a fekete alapszín a világos bőrszínével mesés kontrasztot alkotott, míg a csíkok belevittek egy kis játékosságot. A szabásba egyáltalán nem tudok belekötni, mert bár egyszerű volt, viszont Marion alakját végig szépen követte, ahogy kellett és a vékony derekát, valamint a csípőjét is kiemelte, illetve a formás lábait is megvillanthatta a vállai mellett. A megjelenését egy platformos, ezüst Giuseppe Zanotti magassarkú szandállal és Chopard ékszerekkel egészítette ki. A haja leengedve maradt, amit oldalt elválasztva, lágy hullámokba besütve viselt. A sminkje viszont a természetessége miatt bár tetszett, de a ruhához nem illett sajnos, amit nagyon bánok; a szemeit világos barna szemhéjpúderrel és szempillaspirállal emelték ki, az arcára pirosító került, végül az ajkaira nude színű matt rúzst vittek fel.
Marion a premiert követően megjelent a Cannes-i Filmfesztivált megnyitó gálavacsorán is, amit szintén a Palais des Festivals-ban rendeztek meg.
A színésznő természetesen át is öltözött, ami azt jelenti, hogy egy csajosabb és sikkesebb ruhában láthattuk a fekete szőnyegen. Marion egy nude alapszínű, bővebb szabású és arany flitterekkel díszített Chanel miniruhát viselt a 2018-as Resort kollekcióból. Ismét sikerült meglepnie, és nem csak azzal, hogy most sem Dior ruhát viselt, hanem azzal is, hogy 2008 után ez az első Chanel megjelenése, hiszen azóta nem láthattuk az ikonikus francia divatház tervezéseiben. Nem tudom viszont, hogy jelenleg mit gondoljak arról, hogy tavaly november óta, vagy fél éve nem viselt már Christian Dior ruhákat. Talán ezzel megerősítette azt, hogy szíktott a divatházzal, aminek bevallom nagyon örülnék, mert a kreatív igazgató váltás óta nem igazán voltam megelégedve a látottakkal, és remélem, hogy a következő Natalie Portman és Jennifer Lawrence lesz, aki otthagyja őket és nem hosszabbítanak szerződést. Na de térjünk is vissza Marion jelenlegi megjelenéséhez. A partival egybekötött vacsorára szerintem helyénvaló választás volt, játékos, friss és fiatalos, de ami a legfontosabb, hogy az egyszerűsége ellenére is csillogó és feltűnő volt a végeredmény. A színválasztással kifejezetten sikerült meggyőznie, a finoman napbarnított bőrszínével nagyon szép összhangot alkotott, a flitterek pedig feldobták az egészet. A szabás ugyan a színésznő alakját eltakarták, viszont a lábait ez alkalommal sokkal jobban meg tudta villantani, így a kacérság is megjelent a végeredményben. Kiegészítőként egy pár átlátszó Yeezy magassarkú szandált és Chopard ékszereket választott. A haján és a sminkjén pedig egyáltalán nem változtattak.
Marion Cotillard x Y/Project2017.05.17. 18:07, Fanni
Marion Cotillard ma délután, vagyis május 17-én hivatalos volt az 'Ismael's Ghosts' photocall-jára, amit a 2017-es Cannes-i Filmfesztivál első napján rendeztek meg a város tengerpartján.
A film 41 éves Oscar díjas francia színésznője egy eléggé laza és egyben vagány, tőle teljesen szokatlan összeállításban érkezett a fotózásra, ahol nagyszerűen festett. Marion egy kétrészes Y/Project szettet viselt a 2017-es őszi/téli kollekcióból, ami egy fehér, oversized, földig érő és fűzővel kiegészített rövid ujjú felsőből, illetve egy sötétkék, bővebb szabású farmernadrágból állt össze. Igen jól olvastátok, a színésznő bevállalta azt, hogy a fesztiválra, bár nem magára a premierre, hanem csak az azt megelőző fotózásra vette fel, így szerintem jól megállta a helyét és tetszett, sőt kifejezetten örültem is annak, hogy vette a bátorságot és egy olyan tervezés mellett tette le a voksát, ami szokatlan és rizikós, de ez alkalommal ez a merész döntés mégis kifizetődött számára, ami boldoggá tett. Főleg az miatt, hogy az elmúlt egy évben nem igazán tudott olyan outfitet felmutatni, ami tényleg tökéletes lett volna, pedig korábban ő volt a vörös szőnyegek királynője, aki izgalmasabbnál izgalmasabb és különlegesebb, illetve drámai kreációkban jelent meg a nyilvánosság előtt, de ezzel egy ideje már felhagyott és úgy éreztem, hogy ez a Christian Dior divatház hibája volt főleg, de talán tévedtem és ez a stylistja iatt történt így. Ezt azért gondolom így, mert nemrég váltott, más csapattal dolgozik együtt és ez látszik is a jelenlegi választásain, amit imádok. Bár azt nem mondom, hogy az első személy, aki erről a darabról eszembe jutott volna az ő lenne, mert nem így van, főleg Rihannán láttam volna nagyon szívesen, de egyáltalán nem bánom, hogy Marion viselte először, mert kockáztatott, kilépett a komfortzónájából és újat mutatott. A színvilág egyszerű volt, ahogy maga a sziluett is, de a fehér felső a sötétkék nadrággal párosítva jól mutatott, klasszikusnak mondható és ezzel nehéz hibázni, valamint a bőr- és a hajszínével is szépen kiegészítették egymást. A szabásra áttérve az egyetlen problémám az a póló bővebb szabása volt, ami egy kicsit a sátrakra emlékeztetett, de nem volt vészes és kifejezetten tetszett, hogy elől magasan felsliccelték és fűzős résszel egészítették ki, aminek köszönhetően még egy kis pluszt bele tudtak vinni a végeredménybe, igaz Marion alakja nem lett kiemelve, de összességében így is tetszett, amit láttam. Kiegészítőként egy pár narancssárga Y/Project magassarkú szandált és Dior Fine ékszereket viselt.
Marion haja leengedve maradt, amit oldalt elválasztva és laza hullámokba beszárítva viselt. A sminkje szintén visszafogott és természetes lett; a szemeit arany szemhéjpúderrel és szempillaspirállal emelték ki, az arcára pirosítót vittek fel, míg az ajkaira barackszínű rúzs került.
Marion Cotillard x Christian Dior2016.10.28. 13:57, Fanni
Marion Cotillard-ot már egy ideje, pontosabban május óta nem igazán láthattuk a vörös szőnyegen, de szeptember 15-én, csütörtök este megjelent az 'It's Only The End of The World' párizsi premierjén, amit az MK" Bibliotheque Cinema-ban rendeztek meg.
A film 41 éves Oscar díjas színésznője szokásához hűen egy egyszerű és minimalista, modernebb stílusú ruhában érkezett a vetítésre. Marion egy hófehér, magasított nyakú és bővebb szabású Christian Dior kabát szabású midiruhát viselt a 2017-es Resort kollekcióból. Mivel a színésznő már évek óta a francia divatház egyik arca, így természetes, hogy minden nagyobb eseményre tőlük választ ruhákat, bár jobb lenne, ha ezen a tendenciáján egy kicsit változtatna, mert nem csak unalmas folyton hasonló tervezésekben látni, de a legtöbb nem is áll neki jól és nem tudja megfelelően viselni őket. Sajnos ezzel a ruhával is voltak gondok és egyáltalán nem volt előnyös Marion számára, hiszen az alakja teljesen el lett takarva, sőt még meg is szélesítette azt, egyetlen jó pont, hogy a vékony lábait legalább meg tudta villantani. A színválasztás pedig egyszerűen csak szomorú, mivel tudom, hogy tud jobbat és izgalmasabbat is választani, ha akar. A megjelenését egy pár fekete-sötétzöld Christian Dior magassarkúval és Dior Fine ékszerekkel tette teljessé.
Marion haját egy oldalt elválasztott, szorosabb és sikkes kontyba készítették el. A sminkje visszafogott, de valamennyire izgalmasabb lett a ruhaválasztásánál, amivel elég jó kontrasztot alkotott; a szemeit szempillaspirállal emelték ki, az arcára pirosítót vittek fel, míg az ajkaira egy pink matt rúzs került.
Marion október 10-én, hétfő este pedig a From the Land of the Moon párizsi premierjére volt hivatalos, ami előtt bejelentette, hogy a második gyerekével várandós.
A francia színésznő erre a vörös szőnyeges vetítésre is egy elég visszafogott, letisztult és minimalista ruhát választott, de mégis kellően elegáns és kacér volt. Marion most egy fekete, szintén magasított nyakú Christian Dior miniruhát választott a 2016-os őszi/téli kollekcióból. Ennek a ruhának a szabásával sem voltam túlzottan megelégedve, de a végeredmény sokkal fiatalosabb és dögösebb lett, így inkább ezt választanám a fehér helyett, ha választanom kellene a kettő közül. És igaz, hogy a ruha egyenes sziluettje miatt az alakja most sem lett kiemelve, de a lábait sokkal jobban meg tudta mutatni, amiért szerintem most megérte takargatni a kerekedő pocakját és a derekát is. A színválasztásra pedig túl sok mindent nem tudok mondani, csak azt, hogy csalódott vagyok még mindig. A végeredményt egy fekete neccharisnyával és egy pár fekete Christian Dior magassarkúval egészítette ki.
Marion haja most leengedve maradt, amit oldalt elválasztva, a bal vállára fésülve viselt, nagyobb hullámokba besütve. Szerencsére a sminkje most is jól sikerült, és jól harmonizált a ruhájával; a szemeit barna szemhéjpúderrel és szempillaspirállal emelték ki, az arcára pirosítót vittek fel, míg az ajkaira elénk piros rúzs került.
Marion Cotillard október 14-én, pénteken már Londonban tartózkodott, ahol hivatalos volt az 'It's Only The End of The World' 2016-os Londoni Filmfesztiválos premierjére, amit az Odeon Leicester Square-en rendeztek meg.
A film várandós színésznője végre kitett magáért, és egy hozzá remekül passzoló kifejezetten elegáns és kifinomult, de mégis izgalmasabb ruha mellett tette le a voksát. Marion egy fekete, nyakpánttal és ejtett vállakkal kiegészített, valamint arany virágszirmokkal és fekete gyöngyökkel díszített Christian Dior Couture midiruhát viselt a 2016-os őszi/téli kollekcióból. Ezt a ruhaválasztását végre imádtam és egy hozzá méltó darabot láthattunk rajta, bár egy szépséghibája ennek is van, mégpedig a nyakpánt, amitől én a színésznő helyében megváltam volna, de ennek ellenére is gyönyörű volt és remekül állt neki. A ruha szabásába nem igazán tudok most belekötni, mivel a dereka és a kerekedő pocakja is megfelelően ki lett emelve. Az alakpszín ismét a fekete volt, viszont az arany díszítéssel párosítva sokkal drágábbnak és elegánsabbnak hatott a végeredmény, így összességében minden tetszett, bár választhatott volna Marion egy másik cipőt. Kiegészítőként egy pár fekete Christian Dior magassarkút, valamint Dior Fine ékszereket választott.
Marion haját ez alkalommal egy lazább, oldalt elválasztott kontyba fogták össze. A sminkje pedig ismételten letisztult és természetesre sikerült; a szemeit barna szemhéjpúderrel és szempillaspirállal emelték ki, az arcára pirosítót vittek fel, míg az ajkaira világosbarna matt rúzs került.
|